V těchto dnech slaví devět let nepřetržitého provozu DONA linka určená obětem domácího násilí. Osudové datum – 11. září 2001 – bylo před devíti lety náhodně zvoleno jako den zahájení provozu. Od toho dne linka přijala více než 35 000 volání z celé země. V roce 2010 registruje více než osmiprocentní nárůst počtu volání ve srovnání s rokem předchozím.
V prvním čtvrtletí tohoto roku přijala DONA linka 1211 volání, z nichž 627 mělo charakter konzultace závažného problému a více než 54 % z nich se týkalo problematiky domácího násilí. Oproti předchozím rokům se zvýšil počet volání pracovně označených jako zneužití linky nebo testovací hovor. DONA linku, tak jako jiné linky důvěry s nepřetržitým provozem, volají uživatelé služby, kteří konzultanty pravidelně informují o průběhu svých životních a osobních peripetií bez toho, že by se jednalo o krizové situace. Vyškolení konzultanti pomáhají i těmto volajícím usměrnit jejich snahu o zvládnutí reálných všedních problémů.