Sociální pracovník/ce – administrátor/ka

CO BUDETE DĚLAT?

  • Koordinovat interní aktivity a výcviky
  • Komunikovat s vedoucími poboček a administrativně je podporovat
  • Vést potřebné evidence a statistiky související s poskytováním služby v ČR
  • Připravovat podklady pro účetní firmu
  • Objednávat klienty

PROFIL VHODNÉHO UCHAZEČE/KY A ZNALOSTI, KTERÉ OCENÍME:

  • Středoškolské nebo vyšší odborné vzdělání, výhodou je sociálně právní zaměření
  • Uživatelská znalost práce na PC, především MS Excel
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Týmová spolupráce
  • Ochota a schopnost vzdělávat se
  • Samostatnost, pečlivost, spolehlivost a pozitivní přístup

NABÍZÍME MOŽNOST:

  • Možnost osobního růstu (účast na akcích organizace, školení i další vzdělávání)
  • Ocenění výborně odvedené práce 
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Otevřenou komunikaci


Nástup možný ihned
Místo výkonu práce: Praha 5 - Smíchov
Pracovní poměr na plný, nebo zkrácený úvazek
V případě zájmu pošlete své CV včetně motivačního dopisu v českém jazyce na adresu: centrala.praha@bkb.cz
www.bkb.cz