BKB odstartoval novou kampaň a rovnou s oceněním
Agentura Luftballon vytvořila pro Bílý kruh bezpečí u příležitosti 25. výročí existence této organizace koncept kampaně pro rok 2016.
V kampani se komunikují postupně čtyři témata: bagatelní kriminalita, domácí násilí, stalking a znásilnění. Vizuály budou k vidění během celého roku 2016 v Praze a Brně a dalších městech České republiky na citylightech, na outdoorových nosičích ve vlacích a na nádražích i v printu. Kampaň upozorňuje na problematiku obětí trestných činů a informuje o službách a pomoci Bílého kruhu bezpečí.
Fotograf Jiří Turek vdechl místům trestných činů zadumanou a smutnou atmosféru k vyjádření toho, jak taková místa vidí samy oběti trestných činů. "Chtěli jsme, aby kampaň propojila tři témata – 25 let existence Bílého kruhu bezpečí, aktuální problematiku trestných činů, se kterými lidé nejčastěji přicházejí do našich poraden, a kontakt na naši linku pomoci obětem. Usilovali jsme o zachycení traumat, která mají oběti trestných činů spojena s místem, kde jim jiný člověk ublížil. Každá oběť trestného činu by měla vědět, že se na nás může kdykoliv obrátit," říká prezidentka Bílého kruhu bezpečí Petra Vitoušová.
Více informací o vítězství kampaně BKB v Reklamní katovně: http://www.mediar.cz/cernobile-fotky-od-turka-to-krasne-zahraly/